Wednesday 12 March 2008

Massa planer

Kan knappt fatta att meilet jag hade skrivit till K i facebook bara forsvann, kanner mig skit knackt! Far val skriva nagot nytt senare idag. Nu maste jag forsoka hinna klart tva grejer innan jag traffar Ruby ikvall, ska ju traffa energi-killen ocksa senare. kanns som att det ar lite grejer pa G nu, pa lordag ska jag o Linda traffars och reda ut saker for att kunna borja baka, kolla containerpriser och sa, sen vill jag halsa pa kara gammelmoster, har inte varit hos henne pa over ett ar! Darefter blir det meet the parents (nervost!!), far hoppas att det gar bra.

Pratade med Virgo om Dagen, kanns som att han borja oroa sig, kanske tycker att det kommer lite tatt in pa allt? For mig spelar det ingen roll, vill bara vet sakert nar det hander, istallet for att vela fram o tillbaka hela tiden.
Na, nu ska jag kolla in A o D's bloggar som K gav mig. Har inte bestamt mig an om jag ska ge ut denna bloggen till dem. Hm... far tanka lite till pa det.

Nu kan jag bara skicka lite mentala styrkekramar till K och hoppas att bebben borjar gro snart.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails