Sunday 9 March 2008

Harlig lordag

Ont i magen, aaargh!
Hm, kanns som att jag kan bli lite gnallig i bloggen, men det ar val battre an att gnalla nar man ar ute bland folk.

Had en jattetrevlig dag/kvall med Virgo igar. Traffades vid Mr. price, skulle bara kolla i affaren lite. Gick runt i Accra mall, at lunch for att vanta ut trafiken, men det hjalpte inte. Jag lamnade bilen i parkeringen och sa akte vi i hans bil till Tema och vande for att aka tillbaks till Accra, anda kom vi fram snabbare an andra som fortfarande vantade pa att kora ur parkeringen! Helt otroligt. I alla fall sa korde vi till Sad Ass (lol!) for att lamna bilen som Virgo hade lanat over dagen och sa visade det sig att det skulle ha liten grillfest for nagra vanner fran USA och Cypern. Sa vi satt o pratade vid poolen, at en massa mat (kyckling, lammkofta, kebab, hommous, underbar grekisksallad, m.m.) och helt plotsligt var klockan tva pa morgonen! Virgo berattade en massa skamt, som varierade i kvalitet, men vi hade det jattemysigt iaf. Det var ju sista kvallen for amerikanerna, (eller, ja, killen som var halv Ghanian, halvpolack, hans polska mamma och Ghanianska pappa, hans syster, och sa de akta amerikanerna, hans fru, hennes syster och deras gemensamma kompis).

Hade ju blivit bjuden pa fest hos min chokladkusin men det blev aldrig att vi hann, hann inte ens traffa Miami, akte bara for att hamta min bil vid Accra Mall runt tiotiden.

Nu maste jag springa, ska folja med Miami till hamnen for att hamta hennes grejer. Hoppas hon hittar till mitt hus forst!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails