Thursday 13 March 2008

TATT - Tired All The Time

Kan det vara TATT jag har? Kanner mig helt slut, skulle kunna lagga mig och sova pa tangentbordet. Fast ar det inte alltid sa dagarna innan semestern, langtar sa enormt mycket! Kanns lite konstigt att inte aka bort, brukar ju alltid gora det, men det ska bli sa skont. Kanske ska lana H's hus i Aburi och sova over dar nagon dag?

Helgen ser ut att kunna bli fullpackad (lordagen i alla fall). Forutom allt det andra sa kommer Dirty och Miami over pa lordag kvallen for en tjejkvall hemma hos mig. Far borja planera menyn redan nu... Blir nog thai curry med raris, kanske fixar en skagentoast eller nagot till forratt, maste ju imponera lite med svensk mat! Och det blir nog appelpaj till efterratt. Eller... kanske ska kolla ananas paj recept. Kommer ihag att A namnde att hon skulle baka det sist jag var i Gbg, later intressant och lite annorlunda. Far hora hur det blev med den.

Nej, nu slutade AC:n att fungera, kanner redan hur det sista av orken forsvinner.

Dags for lunch!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails